خبرگزاری کار ایران

سلطانخواه خبر داد:

حذف رئیس و دبیر فعلی اتاق تعاون خراسان رضوی از هیات مدیره

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۶۵۶

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نمایندگان اتاق تعاون خراسان رضوی (هیات رئیسه و بازرسین ) خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سلطانخواه در این رابطه گفت: مجمع عمومی عادی سالانه نمایندگان اتاق تعاون خراسان رضوی با پنج دستور برگزار و هیات رئیسه و بازرسین جدید انتخاب شدند.

وی گفت: مجمع عمومی عادی سالیانه نمایندگان اتاق تعاون خراسان رضوی به منظور ارائه گزارش عملکرد هیات رئیسه و بازرسین، طرح و تصویب صورت های مالی سال 1397 ، بررسی و تصویب برنامه بودجه پیشنهادی سال 1398 و انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات رئیسه و بازرسی اتاق تعاون استان برگزار شد.

بر همین اساس در این مجمع ، کلیات موارد مطرح شده در دستور، ترازنامه و صورت های مالی منتهی به پایان سال 1397 و کلیات برنامه و بودجه مورد تصویب مجمع قرار گرفت.سلطانخواه گفت:همچنین انتخابات هیات رئیسه و بازرسین برگزار و افراد ذیل برگزیده شدند. 

با نظر اعضاء صاحب رای به ترتیب آقایان و خانم ها: اسماعیل آذری ،ژاسمین حاجی علیخان، سیده فاطمه حسینی، امین میش مست هراتی ، علی فدایی مقدم ، محمد امیر شعبانی ، نرگس شفائی به عنوان اعضای اصلی جدید هیات رئیسه و آقایان سید حسین مجتبوی و هادی ابوی طرقبه نیز به عنوان اعضای علی البدل و آقای مجید سلطانی عرفانی و خانم فاطمه عادلی به عنوان اعضای اصلی هیات بازرسی اتاق تعاون استان انتخاب شدند.

شایان ذکر است در این جلسه نماینده اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، نماینده اتاق تعاون ایران و نمایندگان اتحادیه های تعاونی عضو حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز