خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

معارضان سد راه پروژه‌های البرز / راه اندازی متروی هشتگرد حجم ترافیک را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۶۱۳

وزیر راه و شهرسازی گفت: در استان البرز بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان پروژه زیرساختی راه و راه آهن در دست اجرا است که عمده مشکلات توقف آن، وجود معارضان متعدد است.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی امروز ضمن حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: در استان البرز حدود 8 هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه های زیرساختی حوزه راه و راه آهن در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به وجود معارضان متعدد در مسیر بعضی از پروژه ها، اظهار داشت: اجرای پروژه همت به دلیل وجود دکل برق فشار قوی، متوقف شده که لازم است جابجا و مسیر آن ادامه پیدا کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال با توجه به اهمیت تردد و تاثیر مثبت در کاهش ترافیک، پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم این منطقه در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه های عمرانی استان البرز، آزادراه کنارگذر جنوبی است که از آبیک به چرمشهر به خوبی اجرا شده و بخش اعظم آن در حال اتمام است.

اسلامی با اشاره به متروی هشتگرد، تصریح کرد: پروژه مهم مترو هشتگرد به عنوان یکی از بزرگترین ایستگاه‌های قطار شهری کشور محسوب می‌شود که با راه اندازی آن حجم سنگینی از تردد مسافران جاده کاهش خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی به اجرای مسیر میانبر هشتگرد-طالقان نیز اشاره کرد و افزود: امروز از فرودگاه پیام بازدید خوبی انجام شد و تلاش می شود با افزایش مراقبت پرواز و ایمنی و حفظ جان مردم دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز