خبرگزاری کار ایران

مسابقات سراسری مرحله استانی قرآن کریم از شنبه در ارومیه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۲۴

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات سراسری مرحله استانی قرآن کریم از شنبه در هشت رشته در ارومیه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی در ارومیه اظهار کرد: ثبت نام متسابقین از فروردین امسال در سراسر استان آغاز و مسابقات مرحله شهرستانی در اردیبهشت ماه برگزار و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

وی تصریح کرد: در مرحله استانی 291 نفر متشکل از 135 نفر متسابق خانم و 156 نفر متسابق آقا حضور داشته که از صبح روز شنبه، رقابت بین آنها در بخش خانم‌ها، آغاز و تا عصر روز یکشنبه در سالن شهید رخشای شرکت توزیع برق استان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی بیان کرد: مسابقات آقایان نیز از عصر روز یکشنبه آغاز و تا روز دوشنبه ادامه می‌یابد و روز سه‌شنبه نیز اختتامیه این مسابقات برگزار و نفرات برتر اعلام می‌شوند.

وی افزود: این مسابقات در هشت رشته قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود.

جوانبخت بیان کرد: بیشترین شرکت کننده در رشته قرائت تحقیق هستند و بیشترین نفرات شرکت‌کننده نیز از شهرستان‌های ارومیه، بوکان و خوی حضور دارند و متسابقینی که حد نصاب نمره و امتیاز را کسب کنند به مرحله کشوری آن در اصفهان اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی، 12 داور اعم از 6 داور خانم و 6 داور از آقایان حضور داشته و یک نفر بازرس نیز از تهران حضور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز