خبرگزاری کار ایران

آغاز مسابقات فوتسال بین سازمان‌های مردم نهاد در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۱۲۲

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش گفت: مسابقات فوتسال سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان کشور سبب افزایش وحدت و همدلی سازمان های مردم نهاد و ارتباط میان سازمان های مردم نهاد کشور و هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجربیات میان سازمان های مردم نهاد خواهد شد.

 سجاد سالک در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه گفت: المپیاد سازمان‌های مردم نهاد کل کشور برنامه بعدی دفتر مشارکت‌های اجتماعی است که بعد از  اتمام مسابقات فوتسال سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان کشور که در ارومیه درحال برگزاریست، طرح ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار بر گزاری این مسابقات کارگاه های آموزشی اهمیت جایگاه سازمان های مردم نهادبرگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه ها ترویج، اخلاق و منش پهلوانی، اشتغال زایی و کارآفرینی و رونق تولید است.

وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل، هر سمن باید ۲ نفر یک نفر از بانوان و یک نفر از آقایان برای رای گیری معرفی نمایند ضمن اینکه برای معرفی کاندیدا الزامی برای سمن‌ها وجود ندارد و اگر سمنی مجوزش تا ۲ سال آینده اعتبار نداشته باشد نمی‌تواند کاندیدایی معرفی کند.

سالک افزود: سال گذشته در خصوص کار آفرینی ۵۰ میلیارد ریال به منظور توانمندسازی سازمان های مردم نهاد تخصیص یافته بود.

 سالک در خصوص این مسابقات تاکید کرد: این مسابقات سبب افزایش وحدت و همدلی سازمان های مردم نهاد و ارتباط میان سازمان های مردم نهاد کشور و هم اندیشی و تبادل اطلاعات و تجربیات میان سازمان های مردم نهاد خواهد شد.  

وی ادامه داد: این مسابقات ترکیبی از عملکردهای سازمان های مردم نهاد و مسابقات ورزشی بوده و این رویداد سر آغازی برای المپیاد سازمان های مردم نهاد است که در جریان برگزاری این مسابقات فراخوان ثبت نام دومین دوره مجمع جوانان اعلام می شود.

 وی در خصوص سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: ۲۵۰۰ سازمان مردم نهاد در سطح کشور و ۸۰ سازمان در سطح استان وجود دارند که در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی مذهبی و علمی پژوهشی فعالیت می کنند. سال ۹۸ سال ارتقا کیفیت سازمان های مردم نهاد بوده که درسال جاری سازمان های مردم نهاد رتبه بندی می شوند.

وی به موضوع برگزاری انتخابات مجمع سمن‌های جوانان استان‌های مختلف کشور اشاره و یاد آور شد: انتخابات دومین مجمع استانی سمن‌های جوانان طی روزهای ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان‌ماه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد و در این خصوص تاریخ فراخوان ثبت‌نام کاندیداها، تا ۲۷ تیرماه تمدید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز