خبرگزاری کار ایران

برق ریخته‌گری آذرین نام قزوین قطع شد/ ۶۰ کارگر نگران از دست دادن شغل

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۱۰۷

کارگران کارخانه «آذرین نام» از قطع برق این کارخانه به دلیل انباشت بدهی‌ها به اداره برق در استان قزوین خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کارگران کارخانه آذرین نام می‌گویند که با قطع برق، به لحاظ فنی زیان غیرقابل جبرانی به کوره‌های صنایع ریخته‌گری کارخانه وارد خواهد آمد و این زیان امنیت شغلی حدود ۶۰ نیروی کار این واحد تولیدی را تهدید خواهد کرد.

ماموران اداره برق قزوین روز گذشته (۱۶ تیر ماه) حوالی ساعت یک به دلیل انباشت بدهی‌ها وارد کارخانه آذرین نام قزوین شدند و برق این واحد تولیدی را قطع کردند.

بر اساس اظهارات کارگران، قطع برق آذرین نام  که دلیل بدهی ۱۱۰ میلیونی این واحد تولیدی به اداره برق قزوین انجام گرفته است.

به ادعای کارگران صنایع ریخته‌گری آذین نام، دست‌کم ۱۰ بار برق این واحد صنعتی قطع شده و درصورت تداوم قطعی برق طی چند روز آینده خسارت زیادی به کارخانه و کوره‌های آن وارد می‌شود.

حمدرضا ملکی (مدیرعامل صنایع ریخته گری آذری) در توضیح دلیل قطع برق این کارخانه به ایلنا گفت: کارخانه از سالهای گذشته مبالغی را به شرکت برق قزوین بدهکار است و شرکت برق نیز به همین علت از روز گذشته اقدام به قطع برق کارخانه کرده است.

ملکی با بیان اینکه به علت نبود برق، تولید در این واحد صنعتی متوقف شده و کارگران کاری برای انجام دادن ندارند، افزود: با هماهنگی انجام شده با استانداری و شرکت توزیع برق استان، این موضوع در دست پیگیری است.

به گفته وی این کارخانه به دلیل شرایط اقتصادی کشور دچار بحران مالی است با این حال توانسته مطالبات حدودا ۱۹۰ میلیونی خود را به اداره برق به ۱۱۰میلیون تومان کاهش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز