خبرگزاری کار ایران

نوروزی خبر داد ؛

مذاکرات شهردار اصفهان با ارتش برای توسعه ساخت رینگ چهارم حفاظتی شهر/ اعلام نتیجه تعامل با وزیر امور خارجه ترکیه در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۰۲

شهردار اصفهان گفت: با توسعه دیپلماسی شهر، تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن زاینده رود امیدوارم شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار باشیم.

به گزارش ایلنا،اصفهان در هفته‌های گذشته مهمانان بین‌المللی بسیاری داشت و میزبان نمایندگان کمیته سیاسی بین‌المجالس کشورهای آسیایی بود. برگزاری چنین رویدادهایی می تواند در زمینه بازاریابی شهری موثر باشد.

قدرت الله نوروزی درباره نتایج چنین اتفاقاتی در شهر گفت : مذاکرات حاشیه چنین نشست هایی می تواند در جذب سرمایه‌گذاری ارزش آفرین باشد، از همین رو باید این فرصت‌ها را غنیمت شمرد و به نحو شایسته از آن استفاده کرد.

وی افزود: در اثر تعاملات انجام شده با وزیر امور خارجه ترکیه شاهد اتفاقات مطلوبی بودیم که در فرصت مناسب نتایج  این اتفاق  اعلام می شود.

نوروزی با بیان اینکه در هفته های گذشته فرمانده ارتش و فرمانده نیروی زمینی در اصفهان حضور داشتند که با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش در ارتباط با مسیرهای حلقه چهارم حفاظتی شهر که بخشی از آن در زمین های ارتش واقع شده است، گفت و گوهای خوبی صورت گرفت،گفت: نتیجه این مذاکرات نیز برای شهر و شهروندان بسیار مفید است.

وی افزود: با توسعه دیپلماسی شهر، تدبیر و مدیریت صحیح و البته جاری بودن زاینده رود امیدوارم هر روز شاهد بهبود همه جانبه شهر اصفهان و رونق کسب و کار برای مردم اصفهان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز