خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در جمع خبرنگاران بیان کرد:

70 درصد برق مصرفی قزوین در بخش‌ تولید مصرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۲۴۱

وزیر نیرو گفت: حدود 70 درصد برق مصرفی استان قزوین در دو بخش تولیدی کشاورزی و صنعتی مصرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه افتتاح پست برق دشتابی بوئین‌زهرا در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار کرد: وزارت نیرو یک دستگاه خدماتی است که تامین آب و برق و همچنین جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب از وظایف وزارت نیرو در تمام نقاط کشور است.

وی افزود: در استان قزوین چهار پروژه مهم افتتاح می‌شود که در مجموع 175 میلیارد تومان برای آنها اعتبار هزینه شده است.

رضا اردکانیان افزود: پست 463 کیلوولتی برق در دشتابی بوئین‌زهرا نقش مهمی در تامین پایدار منطقه ایفا می‌کند.

وزیر نیرو قزوین را استان کشاورزی  و صنعتی ذکر کرد و  ادامه داد: حدود 70 درصد برق مصرفی استان قزوین در دو بخش تولیدی کشاورزی و صنعتی مصرف می‌شود که پست افتتاح شده منطقه دشتابی نقش مهم در کاهش تلفات شبکه برق دارد.

اردکانیان تصریح کرد: افتتاح  تصفیه‌خانه فاضلاب محمودآبادنمونه شهرستان قزوین به طول حدود 90 کیلومتر شبکه آب و فاضلاب  است که مناطق مختلف را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: با افتتاح پروژه آبرسانی روستایی به سه روستای بهشتیان، فیض‌آباد و هرایین استان قزوین برای مردم این روستاها، آب شرب سالم و با کیفیت تامین و عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز