خبرگزاری کار ایران

طلب 100 میلیارد تومانی توزیع برق همدان از مشترکان

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۷۸۱

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از طلب 100 میلیارد تومانی خود از مشترکان همدانی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان محمدمهدی شهیدی با بیان اینکه تا پایان خرداد ماه امسال مطالبات ما از مشترکان برق 100 میلیارد تومان است، اظهار داشت: از این میزان 44 میلیارد تومان مربوط به دستگاه‌های دولتی است.

وی ضمن اشاره به اینکه 4 هزار و 500 مشترک غیرمجاز شناسایی و برای آنها کارت سبز صادر شده است، ابراز داشت: از این تعداد 2هزار و 200 مورد رفع شده و 2 هزار و 300 مورد نیز در دست پیگیری است.

شهیدی تاکید کرد شاخص مهم در استان، کاهش تلفات است و افزود: تلفات استان در پایان سال 96، 10.58 درصد بود که با اقدامات صورت گرفت به 10.13 درصد در پایان سال 97 کاهش یافت و استان همدان جزء استان‌هایی است که تلفات انرژی آن کمتر از میانگین کشوری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در خصوص وصول مطالبات گفت: در وصول مطالبات اقداماتی که انجام گرفت وصولی ما 96 درصد بود که امسال به 99 درصد افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به فعالیت میز خدمت و ارائه 24 خدمت در حوزه خدمات مشترکین ادامه داد: از اول مهر ماه حذف قبوض به منظور صرفه‌جویی در کاغذ اجرایی می‌شود و برای این امر همشهریان باید شماره تلفنی را برای صدور قبض معرفی کنند که معتبر باشد.

شهیدی در خصوص سرقت‌ سیم برق خاطرنشان کرد: سرقت سیم مسی یکی از مشکلاتی است که این اداره با آن مواجه بوده که در سه ماهه سال جاری 3 برابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی یادآور شد : جایگزینی آلومینیوم به جای سیم مسی در حال انجام است که حالت بازدارندگی دارد و باعث کاهش سرقت‎ها می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز