خبرگزاری کار ایران

بخشدار دیشموک به ایلنا خبرداد:

خودسوزی زن جوان دیشموکی/ آماری از افزایش روند خودکشی‌ها نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۵۳۶

بخشدار دیشموک از خودسوزی زن جوان اهل روستای "دلی"خبرداد.

ساسان حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این باره اظهار داشت: زن جوانی روز گذشته در روستای "دلی" از توابع بخش دیشموک استان کهکیلویه و بویر احمد در اقدامی جنون آمیز دست به خودسوزی زد.

وی افزود: این زن هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت مداوا است.

بخشدار دیشموک درباره افزایش میزان خودکشی‌ها در این منطقه ظرف ماه‌های اخیر گفت: آمار دقیقی در این زمینه در اختیار نداریم اما اگر خودکشی هایی هم وجود داشته مربوط به گذشته است.

گفته می شود این زن باردار بوده و بر اثر این حادثه کودک وی سقط شده است.

بخشدار دیشموک در حالی که از از افزایش خودکشی در این منطقه اظهار بی‌اطلاعی کرد که حمیده زعیمی مشاور امور بانوان فرماندار شهرستان کهگیلویه در صفحه اینستاگرام خود با اظهار تاسف از شیوع خودکشی در بین دختران و زنان زادگاهش، نوشت: این چهارمین خودکشی زنان و دختران این شهرستان در بخش محروم " دیشموک " در کمتر از 2 ماه گذشته است.

به گزارش ایلنا، بخش دیشموک با جمعیتی حدود 20 هزار نفر در 100 کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.این بخش دارای اماکن متعدد سیاحتی و زیارتی بوده اما متاسفانه از محرومیت فراوانی رنج می برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز