خبرگزاری کار ایران

در همدان رخ داد؛

ورود ۲ جوان سارق با قمه به آرایشگاه زنانه/ سرقت زیورآلات ۳ زن/ دستگیری سارقان در کمتر از ۷۲ ساعت

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۲۲۸

رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان از ورود ۲ سارق مسلح به آرایشگاه زنانه و سرقت حدود حدود ۳۵۰ میلیون از زیورآلات ۳ خانم حاضر در آرایشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا زارعی با اشاره به ارجاع یک پرونده سرقت در آرایشگاه زنانه در یکی از مناطق شهر همدان افزود: در تحقیقات پلیسی و برابر اظهارات شاکیان مشخص شد، ۲جوان مسلح به سلاح سرد (قمه) که صورت خود را به طور کامل به وسیله کلاه مخصوص پوشانده بودند وارد آرایشگاه شده و از ۳ خانم حاضر در آرایشگاه مقداری زیورآلات به ارزش حدود ۳۵۰ میلیون ریال سرقت کردند .

وی افزود: سپس سارقان هر ۳ خانم را در دستشویی آرایشگاه حبس و از محل متواری شده اند.

رئیس‌پلیس آگاهی استان همدان گفت: با انجام تحقیقات و بررسی دوربین‌های مدار بسته ساختمان‌های اطراف آرایشگاه مشخص شد ، ۲ نفر به صورت پیاده در محل پرسه می‌زدند که به دلیل کیفیت پایین دوربین ، چهره متهمان مشخص نشد.

سرهنگ زارعی افزود : ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی، سارقان را که با یکی از کارکنان آرایشگاه ارتباط داشتند، شناسایی و در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر کردند.

 ۲ متهم مرد این پرونده به همراه یکی از کارکنان این آرایشگاه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز