خبرگزاری کار ایران

داود ارجینی خبر داد:

اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون با همکاری هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۷۸۳

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از همکاری داوطلبان این جمعیت در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون خبر داد.

داود ارجینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از قزوین بیان کرد: با توجه به افزایش فشار خون در کشور و به منظور کنترل فشارخون و پیشگیری از مرگ و میرهای ناگهانی و در نهایت افزایش امید به زندگی در جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استفاده از تمامی ظرفیتهای سازمانها و ادارات، طرح بسیج ملی کنترل فشار خون را از 17 خرداد لغایت 15 تیر ماه همزمان در سراسر کشور اجرا می نماید.

وی افزود: به همین منظور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایگاههای موقت سنجش فشار خون با عنوان پرسشگری و غربالگری در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، دانشگاه علوم پزشکی استان را همراهی خواهند کرد.

ارجینی یادآور شد: این جمعیت علاوه بر مشارکت داوطلبان در اجرای این طرح آموزشهای لازم جهت پیشگیری و کنترل فشار خون بالا را در کارگاههای آموزشی تمامی شعب با مشارکت مدرسین دانشگاه علوم پزشکی اجرا نموده است تا خانواده خود را در برابر فشار خون بالا ایمن نماید.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از هم استانی های محترم خواست در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون با تیم های داوطلبی همکاری لازم را داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز