خبرگزاری کار ایران

به مناسب تعطیلات عید فطر؛

نخستین جلسه کمیته فنی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۳۰۵

نخستین جلسه کمیته فنی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی با حضور اعضای این کمیته فنی در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد .

 به گزارش ایلنا از ارومیه، در این جلسه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر روند کاهش تصادفات بر جلوگیری از افزایش تصادفات در سطح محورهای استان با تلاش تمام عوامل ذینفع تاکید کرد .

 فروغ فاریابی افزود: فلسفه تشکیل جلسات کمیسیون ایمنی حمل و نقل بالا بردن و ارتقا ایمنی در محورها و کاهش تلفات با ارائه راهکارهای عملی و علمی است که می‌طلبد ابتدای امر دستگاه‌های مرتبط با ایمن‌سازی جاده ها وظایف و عملکرد خود را ارزیابی و مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و در کمیسیون مربوطه از سازمان های مردم نهاد نیز برای همکاری در کاهش تصادفات  و آسیب‌شناسی آنها دعوت به‌عمل آید .

جانشین فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی هم در این جلسه با اعلام کنترل جامع پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان افزود در این راستا متخلفان مربوطه به کمیسیون ۱۱ و ۱۲ جهت رسیدگی و برخورد معرفی می‌شوند.

 سرهنگ حسین‌زاده گفت: با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و با استفاده از گشت‌های مشترک و نامحسوس نقاط مستعد تصادف را شناسایی کرده‌ایم که نسبت به رفع آن و ایمن‌سازی نقطه اقدامات لازم در دست اقدام و پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز