خبرگزاری کار ایران

خانزادی مطرح کرد؛

عرصه دریایی برای جمهوری اسلامی دارای اهمیت بسزایی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۹۰۸

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی امرورز با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حماسه غرورآفرین دیگری را خلق کردند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان گفت: آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل ( ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده تا در این شرایط روحانی توجه مسلمانان و مردم جهان متوجه مظلومیت مردم فلسطین شود.

وی تاکید کرد: باید متوجه باشیم که این لکه سرطانی در غرب آسیا یا همان خاورمیانه به دنبال ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اقدامات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی، گفت: در دوران دفاع مقدس همه دنیا پشت سر دشمنان ما بودند تا بتوانند حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی را متوقف کنند و حتی کشور ما از وارد کردن سیم خاردار تحریم شده بود.

خانزادی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همانند دوران دفاع مقدس جوانانی از نسل انقلاب دارد و شبانه روزی از مرزهای دریایی جمهوری اسلامی پاسداری می کند.

خانزادی گفت: عرصه دریایی برای ما جمهوری اسلامی دارای اهمیت بسزایی است و اقتصاد کشور ما نیز از طریق این عرصه است و دشمنان ماهم از طریق دریا و اقیانوس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افرود: ما از روز اول با تحریم های دشمنان مواجه بوده ایم اما با پشتکار جوانان نخبه توانسته ایم به بالاترین درجه پیشرفت تجهیرات و امکانات دست یابیم.

خانزادی عرصه دریا را اقتدار آفرین و تمدن ساز دانست و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی همیشه روی پای خود ایستاده و برای حضور پرقدرت در عرصه دریا توانسته با اتکای به ظرفیتهای داخلی و جوانان توانمند توانسته تجهیزات دفاعی نظامی را مقتدرانه بسازد.

وی تاکید کرد: جهانیان باید بدانند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عرصه قدرت نمایی به پیچیده‌ترین فناوری‌های دفاعی مجهز شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: همانند دوران دفاع مقدس باید روی پای خودمان ایستادگی کنیم و کسانی که در دوران دفاع مقدس به ما سیم خار نمی‌دادند، امروزه هم یک پیچ به ما نمی‌دهند.

خانزادی افزود: خوشبختانه در صنایع موشکی پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌ایم و در زمین و دریا دست ما پر و قدرتمندتر از گذشته هستیم.

وی افزود: ملت ایران اسلامی باید بداند که سربازان ایران در همه عرصه‌ها مقتدر و توانمند هستند و ترسوها باید بیشتر از گذشته بترسند.

خانزادی تصریح کرد: کسی که در منطقه آتش‌افروزی کند، در ابتدا دامن خودش را می‌گیرد و هراسان مجبور به ترک منطقه می شود و باید برای همیشه از منطقه برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز