خبرگزاری کار ایران

داودیان تاکید کرد:

تشدید نظارت‌ها بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۷۵

معاون فرماندار شهرستان تربت حیدریه گفت: مشارکت آگاهانه مردم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ضروری‌ترین اقدام برای جلوگیری از عرضه و مصرف کالای قاچاق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، محمد ابراهیم داودیان در جلسه کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها و پیگیری مصوبات و ارائه به موقع گزارشات جلسات گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و با وجود تحریم‌های دشمن ،باید با ابتکار عمل و تلاش مضاعف ،تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و از ورود و خروج قاچاق کالا وارز و رفتار سودجویان جلوگیری نمود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار تریت حیدریه با تاکید بر فرهنگ‌سازی و تبلیغات هوشمندانه در پیشگیری از تخلفات قاچاق کالا تصریح کرد: اطلاع رسانی، تبلیغات محیطی و انتشار بروشور در خصوص مواردی که مصداق قاچاق هستند و همچنین آگاهی افراد از تخلف و میزان مجازات را در جلوگیری از ورود اجناس و کالاهای قاچاق بسیار موثر دانست.

داودیان هم‌افزایی و تعامل میان اعضای کمسیون برای تسریع و تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را خواستار شد و بیان کرد: پایش و رصد به موقع تخلفات و ارائه نظرات و پیشنهادات به دبیرخانه کمیسیون شهرستان مورد تاکید است و هیچگونه کوتاهی از سوی اعضا پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز