خبرگزاری کار ایران

مهدی زاده مقدم مطرح کرد؛

واگذاری تشکیل کلینیک صنعت استان به شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۱۸۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: یکی از راهکارهای مهم رونق تولید و عملیاتی کردن برنامه‌های آن، پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی و تولیدی بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، اظهار کرد: در راستای عمل به اقدامات طرح رونق تولید، کلینیک صنعت در استان بر اساس ضوابط ابلاغی جدید سازمان راه اندازی و ارائه خدمات مشاوره رایگان برای بهبود وضعیت کسب و کار واحدهای راکد و نیمه راکد و مشکلاتی که دارند داده می‌شود.

وی افزود: کلینیک صنعت استان از مشاوران مجرب و متخصص و اساتید دانشگاهی تشکلیل و طبق برنامه ریزی انجام شده، عارضه یابی واحدهای صنعتی و تولیدی به خصوص راکد و نیمه راکد را انجام می دهد تا شاهد تولید و اشتغال در این واحدها باشیم ضمن آنکه از ظرفیت همه تشکل‌های بخش خصوصی نیز در این زمینه استفاده می گردد.

مهدی‌زاده مقدم ادامه داد: از اهداف دیگر این کلینیک احصا نیازها، خود اتکایی صاحبان صنایع و توانمندسازی واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد.

مهدی‌زاده مقدم با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی برنامه ویژه‌ای از طریق مدل مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی برای رونق تولید دارند، افزود: با وجود جنگ اقتصادی که درگیر آن هستیم ولی شاخص ها و برنامه هایی که برای رونق اقتصادی بیشتر استان چیده شده، ان‌شاالله امسال نسبت به سال گذشته شاهد اتفاقات بهتری در صنعت استان باشیم.

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: امسال هم حمایت از صنعتگران در چارچوب برنامه های اقتصادی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری ادامه می یابد و تمام توان ما در تولید و اشتغال بیشتر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی اجرا و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز