خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت تیراندازی البرز:

اصحاب رسانه، تیراندازی را حرفه‌ای دنبال خواهند کرد/نخستین رقابت تیمی البرز به زودی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۶۳۱

رئیس هیئت تیراندازی البرز، گفت: در راستای همکاری دوجانبه خانه مطبوعات و هیئت تیراندازی به زودی تفاهم نامه ای مشترک در خصوص تشکیل تیم اصحاب رسانه منعقد خواهد شد و برای اولین بار در رشته تیراندازی، اصحاب رسانه به صورت حرفه ای تیم ورزشی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نرگس کشاورز در نشست با اصحاب رسانه البرز با موضوع تاثیر رسانه در توسعه ورزش، ضمن تبریک روز روابط عمومی، اظهار داشت: رسانه نقش موثری در معرفی رشته مفرح تیراندازی به عموم مردم دارد و تحقق این مهم مستلزم همیاری رسانه هاست. 

رئیس هیئت تیراندازی البرز در ادامه با اشاره به تاثیر مثبت و مستقیم ورزش تیراندازی در تقویت تمرکز و تمدد روحیات اصحاب رسانه بیان داشت: در راستای همکاری های دوجانبه خانه مطبوعات و هیئت تیراندازی به زودی تفاهم نامه ای مشترک در خصوص تشکیل تیم اصحاب رسانه منعقد خواهد شد و این در حالی است که برای اولین بار در رشته تیراندازی اصحاب رسانه به صورت حرفه ای تیم ورزشی خواهند داشت. 

نرگس کشاورز همچنین تصریح کرد : روند نشست ها با اصحاب رسانه به صورت فصلی ادامه دار خواهد بود و مقرر شد نشست فصل بعد نیز همراه با تیراندازی با سلاح تراپ (اهداف پروازی) در تپه های رنگی اشتهارد برگزار شود.

 شایان ذکر است این نشست همراه با مسابقه تیراندازی با حضور اصحاب رسانه البرز، هیئت تیراندازی استان,  معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز و مدیرعامل خانه مطبوعات استان در باشگاه مالک اشتر کرج، برگزار شد.

در پایان این مراسم از منتخبین مسابقه تیراندازی با اهداء هدایا، قدردانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز