خبرگزاری کار ایران

در بازدید از یک واحد قارچ مطرح شد؛

پروژه جدیدی امسال آغاز نمی‌شود/وعده سر خرمن مسئولان وقت به مدیران واحد قارچ در آبیک

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۸۶۲

فرماندار شهرستان آبیک از یک واحد تولیدکننده قارچ بازدید کرد و گفت: امسال پروژه جدیدی آغاز نمی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک به همراه غلامرضا اخلاقی بخشدار بخش مرکزی، بیژن لطفی مدیر جهاد کشاورزی و حسین بابایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک از شرکت قارچ صدف این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان آبیک در این بازدید اظهار کرد: واحد پیشرفته و به‌روزی همچون شرکت قارچ صدف نقش بسزایی در تولید مواد غذایی کشور ایفا دارد که در این شرایط اقتصادی، زحمات مدیران این شرکت جای تبریک و  قدردانی دارد.

شهرام احمدپور بودجه کشور را 120 تا 130 هزار میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: از این میزان، 40 هزار میلیارد تومان صرف خسارت سه استان سیل‌زده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: باقی مانده بودجه هم بین 35 تا 40 درصد و نهایت 50 درصد قابل تخصیص خواهد بود و برای آسفالت مسیر شرکت قارچ صدف که 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است، نمی‌توانم قول مساعد دهم.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: از سوی دولت و مجلس تاکید شده به هیچ عنوان پروژه جدیدی امسال آغاز نشود و بر تکمیل پروژه‌های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی تاکید شده است.

احمدپور خاطرنشان کرد: با مسئولان راهدای و حمل و نقل جاده‌ای رایزنی می‌شود تا بتوان تراشه آسفالت در مسیر خاکی شرکت قارچ صدف و دیگر شرکت‌های احداث شده دراین مسیر اختصاص داد.

وی بیان کرد: در صورتی که شرایط دولت مطلوب شود می‌توان نسبت به آسفالت این مسیر که نیمی از آن در حوزه شهرستان نظرآباد قرار دارد، با مساعدت مسئولان این شهرستان بتوان اقدام کرد.

تمام تلاش مدیران کارخانه حفظ کارگر است

علی ایرانی مدیرکارخانه قارچ صدف در این بازدید اظهار کرد: برای آسفالت جاده خاکی کارخانه به طول حدود یک کیلومتر خیلی از مسئولان که برای بازدید از کارخانه آمده بودند، قول آسفالت جاده را دادند که حتی قول 100 درصدی هم داده بودند اما هیچ کدام از قول مسئولان عملی نشده است.

وی افزود: در زمان بارندگی با توجه به وضعیت خاکی بودن جاده در گل و لای فرو می‌رویم؛ به دلیل نداشتن وضعیت مالی مناسب و سرمایه در گردش نمی‌توانیم نسبت به آسفالت این مسیر اقدام کنیم و شرکت‌های موجود دراین مسیر هم گردش مالی خوبی ندارند تا در این زمینه اقدام کنند.

این مدیر کارخانه ادامه داد: تمام تلاش مدیران کارخانه این است که بتوانند کارگر را در شرکت حفظ کنند این در حالی است که نه تنها تعدیل نیرو نداشته‌ایم بلکه جدب نیرو هم صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، مجموعه قارچ صدف شامل تولید قارچ، کمپوست، بذر، خاک و بلنچ دارای 170 نفر نیرو است و ماهانه حدود 130 تن تولید دارد و محصولات آن به کشورهای قطر، کویت، امارات و روسیه صادر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز