خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه ای اعلام شد:

قطع شدن برق برخی از مناطق پلدختر با اطلاع قبلی

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۳۶

روابط عمومی توزیع برق شهرستان پلدختر در اطلاعیه ای قطع شدن برق برخی از مناطق این شهرستان را با اطلاع قبلی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی توزیع برق شهرستان پلدختر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدیریت این اداره قصد دارد به منظور افزایش ظرفیت و پایداری بیشتر شبکه های برق، یک خط جدید تغذیه کننده از پست شهید کائیدی سراب جهانگیر تا مرکز شهر پلدختر احداث کند.

 بر همین اساس طی روزهای آینده خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده‌ای به صورت محدود، برای قسمت‌های مختلفی از شهر پلدختر به وجود می‌آید که جای هیچ گونه نگذانی نیست.

از همشهریان عزیز خواهشمندیم تا برقراری شرایط به حالت پایدار، صبر و تحمل داشته باشند، خادمین شما توان و سعی خود را به کار گرفته‌اند تا در سریعترین زمان ممکن شبکه‌های جدید را مجددا احیاء و جایگزین کنند و شرایط بهتری نسبت به گذشته برای همشهریان فراهم کنند.

طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه این هفته، برق مسیرهایی از میدان امام حسین، پمپ بنزین و میدان بسیج با اطلاع قبلی قطع خواهد شد.

به اطلاع تعمیرکاران، ادارات و ساکنان محترم بلوار خلیج فارس از پمپ بنزین چاغروند تا میدان بسیج می رساند امروز دوشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه از ساعت 12 الی 18 جهت احداث شبکه برق جدید برق آن منطقه قطع خواهد شد. لذا خواهشمندیم تمهیدات لازم را قبل از خاموشی به عمل آورید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز