خبرگزاری کار ایران

بعد از ۲۵ روز؛

"باران"از چنگ ربایندگان‌نجات یافت/ دستگیری آدم‌ربایان در چابهار/ کودک در انتظار بازگشت به آغوش خانواده

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۲۵

با تلاش نیروهای پلیس "باران شیخی" دختر بچه ربوده شده اراکی پس از 25 روز به آعوش خانواده بازگشت و ربایندگان نیز در چابهار دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، عباس قاسمی دادستان اراک گفت: با تلاش شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی و امنیتی دختر ربوده شده (باران شیخی ) آزاد شد.

وی افزود: در این رابطه متهمان و ربایندگان در چابهار دستگیر شدند.

قاسمی ادامه داد: با هماهنگی و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انتظامی، قضایی و امنیتی استان‌های مرکزی و سیستان و بلوچستان این دختر بچه از چنگال ربایندگان آزاد شد و در صحت و سلامت به سر می‌برد.

قاسمی ادامه‌داد: هم اکنون «باران شیخی» در شهر چابهار به سر می‌برد اما به زودی و بعد از گذراندن مراحل قانونی به آغوش خانواده باز می گردد.

سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی دیروز طی مصاحبه ای از تلاش پلیس از سه طریق اطلاعاتی و پلیسی، خانواده باران و معتمدان محلی در سیستان و بلوچستان برای رهایی این کودک 8 ساله خبر داده بود.
 
گفتنی است که باران شیخی روز 24 فروردین در مسیر مدرسه در شهر مهاجران شهرستان شازند ناپدید شده بود.
 
مهاجران یکی از شهرهای تازه بنیان در استان مرکزی است که در فاصله ۲۵ کیلومتری اراک واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز