خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان در مسجد روضه محمدیه یزد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۰۲

برنامه های ماه مبارک رمضان در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد طبق سال های گذشته اعلام شد. در این ایام، علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم، سخنرانی مذهبی ویژه روزه داران در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، برنامه های ماه مبارک رمضان در مسجد روضه محمدیه (حظیره) یزد طبق سال های گذشته اعلام شد. در این ایام، علاوه بر جزء خوانی قرآن کریم، سخنرانی مذهبی ویژه روزه داران در نظر گرفته شده است.

برنامه های سخنرانی امسال حظیره در بازه زمانی قبل از اذان مغرب و عشا برگزار می شود. بدین صورت که از یکساعت قبل از اذان، سخنرانی ها آغاز و تا زمان اقامه نماز ادامه خواهد داشت.

بر این اساس از روز نخست ماه مبارک رمضان حجت الاسلام والمسلمین سروش محلاتی ایراد سخن خواهد کرد. سروش محلاتی از پژوهشگر دینی معاصر است که آثار و سخنرانی های مختلفی در حوزه دین وائمه اطهار داشته است.

سروش محلاتی هر روز تا روز پانزدهم رمضان در حظیره سخنرانی خواهد داشت.

از شانزدهم ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام والمسلمین حسن معزالدینی، سخنران مسجد روضه محمدیه یزد است. معزالدینی از مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه موقت یزد است. او کتاب و مقالات متعددی در حوزه دین منتشر کرده است. حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی تا پایان روز بیست و دوم ماه مبارک سخنران حظیره خواهد بود.

از روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه، حجت الاسلام والمسلمین مقدم سخنرانی خواهد کرد. دکتر مقدم از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است و هم اکنون مسولیتی در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) دارد. 

علاوه بر سخنرانی، برنامه جزء خوانی قرآن کریم؛ هرروز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور مردم روزه دار و قاریان ممتاز استان برگزار خواهد شد.

برای شب های قدر نیز به سبک سال های گذشته، برنامه ریزی لازم صورت گرفته که اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز