خبرگزاری کار ایران

بطحایی مطرح کرد:

دانش‌آموز باید با احساس هویت ملی رشد کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۲۷

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموز ما باید با احساس هویت ملی رشد کند.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی در یادواره شهدای فرهنگی استان همدان اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف و کارکردها در آموزش و پرورش هویتیابی و هویت بخشی به دانش آموزان است.

بطحایی با بیان اینکه تامین هویت یکی از مهمترین اهدافی است که دنبال می‌شود، افزود: ما باید هویت بچه‌ها را برای آنها تقویت کنیم و آنها را با هویت خود آشنا کنیم.

وی گفت: در عصر جدید که جنگ‌های نظامی و اقتصادی پایداری ندارد، تنها راهی که امروز زورگویان و استعمارگران برای سیطره بر جامعه به آن رسیده‌اند، تغییر هویت افراد جامعه است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جدی گرفتن جنگ هویت توسط کسانی که می‌خواهند در تعلیم و تربیت نقش ایفا کنند، تصریح کرد: دانش‌آموز ما باید با احساس هویت ملی رشد کند و تربیت پیدا کند.

بطحایی گفت: باید مسوولانه برخورد کنیم و حفظ هویت را طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که نقشه راه‌مان است و ما را به افق‌های روشن در نظام جمهوری اسلامی هدایت می‌کند، برسانیم.

وی با بیان اینکه رشادت شهدا و فرهنگ شهادت برای حفظ و صیانت از این هویت بوده، افزود: شهدا برای حفظ این هویت جان خود را فدا کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز