خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها خبر داد:

انتخابات شورایاری‌ها به تعویق می‌افتد/ طرح راه اندازی مرکز پژوهش‌های شورای عالی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۷۲۴

رئیس شورای عالی استان‌ها از به تعویق افتادن انتخابات شورایاری‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری صبح امروز در حاشیه برگزاری هفدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها گفت: با توجه به برگزاری جلسه خبرگان در روز آتی تصمیم گرفته شد که جلسه شورای عالی امروز تشکیل شود و با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان هفدهمین جلسه شورا دو هفته زودتر برگزار شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز سه دستور کار در برنامه اعضا قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به طرح راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای عالی استان‌ها اشاره کرد که با توجه به گذشت پنج دوره از شوراها این مرکز هنوز راه اندازی نشده و این طرح در جلسه امروز آماده، بررسی و ابلاغ خواهد شد.

الویری در جلسه امروز بحث برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در مراکز استان‌ها و کلانشهرها را نیز مطرح کرد که بر اساس این طرح در مراکز استان‌ها و کلانشهرها انتخابات شورایاری‌ها اجرایی می‌شود و در کلانشهر تهران نیز این انتخابات برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه زمان کمتری برای تصویب طرح انتخابات شورایاری‌ها در کلانشهرها داریم پیش‌بینی می‌شود این انتخابات به تعویق بیفتد و در 31 خردادماه اجرایی نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز