خبرگزاری کار ایران

موثقی در مراسم یادبود طلبه همدانی:

مسئولان مقابل ناامنی‌های اجتماعی را بگیرند/ خون این طلبه جوان اسلام و روحانیت را تقویت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۲۰

نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم یادبود طلبه ای که روز گذشته به دست یکی از اشرار این شهر به قتل رسید با بیان اینکه مسئولان کشور مقابل ناامنی‌های اجتماعی را بگیرند، گفت: خون این طلبه جوان اسلام و روحانیت را تقویت می‌کند.

به گزارش ایلنا، مراسم یاد بود طلبه همدانی امروز با حضور علما وطلاب در مدرسه آخوند ملاعلی همدان برگزار شد. طلاب حوزه علمیه همدان با تجمع در حوزه علمیه آخوند، خشم و نفرت خود را از قتل حجت الاسلام مصطفی قاسمی ابراز داشتند .

مدیر حوزه علمیه همدان در این مراسم گفت: روحانیت جان خود را در راه اسلام و انقلاب می‌دهد و هرگز دشمن نخواهد توانست پرچم اسلام را به زیر بکشد .

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد : خون این طلبه مظلوم می خروشد و اسلام و روحانیت را تقویت می کند .

وی افزود : مسئولان باید جلوی فضای ناامن اجتماعی را بگیرد تا این حوادث دردناک تکرار نشود .

نماینده ولی فقیه در استان همدان هم با حضور در محل قتل این طلبه همدانی گفت : روحانیت با این قتلگاه‌ها ۱۴۰۰ سال است اسلام را زنده نگه داشته و این حرکت مذبوحانه هرگز راه تعالی اسلام را سد نخواهد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود : از همه نیروهای نظامی و انتظامی به علت سرعت عمل در مواجهه با قاتل و به سزای عمل رساندنش تشکر می کنیم.

حاضران در ادامه باحضور در محل قتل طلبه ۴۶ ساله همدانی با نثار گل یاد او را گرامی داشتند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز