خبرگزاری کار ایران

در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انجام شد؛

دیدار شهردار خارگ با استاندار بوشهر/ مذاکره برای خرید کشتی

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۵۴

شهردار جزیره خارگ با استاندار بوشهر دیدار و درباره مشکلات تردد جزیره خارگ با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در حاشیه همایش شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر صورت پذیرفت شهردار خارگ فرصت را غنیمت شمرده و پیرامون مشکلات تردد جزیره و خرید شناور دریایی با استاندار بوشهر به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار که پیرو نشست اخیر شهردار و اعضای شورای‌شهر خارگ با استاندار بوشهر صورت پذیرفت عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن تشریح وضعیت و ارائه گزارش درباره پیگیری انجام گرفته پیرامون خرید کشتی و اخذ تسهیلات از طریق سازمان شهرداری‌ها و اداره بندر  به جناب استاندار مقرر شد جلسه‌ای مشترک در دفتر استاندار با حضور شهردار و اعضای  شورای‌شهر و مدیرکل بنادر تشکیل و درباره چگونگی و نحوه اعطا تسهیلات به بخش‌خصوصی یا شهرداری برای خرید کشتی مذاکره و تصمیم‌گیری شود.

مدیریت شهری خارگ با تاکید بر اهمیت برطرف‌سازی معضل تردد مردم جزیره خارگ  اذعان کرد: پس از جلسه‌ای که به اتفاق اعضای شورای‌شهر خارگ با استاندار بوشهر در ابتدای سال‌جاری برگزار شد، نشست ویژه‌ای را درباره مشکلات تردد با مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان برگزار کردیم. بررسی جوانب و تحلیل راهکارهایی که در این جلسه صورت گرفت به هم‌افزایی منتج شد تا بتوان با بکارگیری همه ظرفیت‌های موجود، موانع و مشکلات چندین ساله مردم شریف جزیره خارگ در حوزه تردد را از پیش رو برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز