خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

افزایش نسبی دما در روز‌های آینده/ وقوع بارش‌های خفیف در غرب کشور/ وزش باد شدید در زابل

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۲۰

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در روز‌های آینده در اغلب مناطق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، معصومه احمدی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور اظهار داشت: امروز احتمال وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات البرز، مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب و ارتفاعات شمال غرب پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در مناطقی از بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان گیلان احتمال بارندگی داریم ضمن اینکه همین شرایط را در ارتفاعات استان‌های ­آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل خواهیم داشت.

کارشناس‌هواشناسی درباره وضعیت بارندگی‌ها گفت: فردا بارش‌ها در بخش‌های جنوب غرب و منطقه زاگرس تقویت می‌شود و شدت بارش‌ها را برای استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

احمدی افزود: امروز وزش باد شدید در بخش‌هایی از شرق کشور به خصوص زابل پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: برای بیشتر نقاط کشور روند افزایش نسبی دما را در روز‌های آینده خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: آسمان تهران امروز صاف و در برخی نقاط همراه با رشد ابر خواهد بود و دما در گرمترین زمان به ۲۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز