خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبرداد:

دمای هوا در ۱۰ مرکز استان؛ زیر صفر درجه/ کاهش دما و بارش برف و باران در نیمه شرقی کشور

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۷۲۰

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز صبح از ۳۱ مرکز استان تقریباً در یک سوم آن یعنی ۱۰ مرکز استان، دما زیر صفر درجه بود.

به گزارش ایلنا، امیر سرکرده با اعلام این خبر​ درباره آخرین وضعیت شرایط جوی کشور افزود: امروز در نواحی شمالی کشور هوای سرد گزارش شده و پیش‌بینی می‌شود که از فردا به تدریج در نیمه غربی کشور روند تدریجی افزایش دما را داشته باشیم.

وی گفت: این در حالی است که در نیمه شرقی کشور همچنان کاهش دما را داریم و تا روز جمعه این کاهش دما ادامه دارد و از جمعه به بعد برای نیمه شرقی کشور نیز روند تدریجی افزایش دما را پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز در نواحی شمال شرقی کشور بارش باران پیش‌بینی می شود که بیشتر در خراسان شمالی، رضوی، قسمت‌هایی از استان مازندران و بیشتر مناطق شرق استان مازندران و استان گلستان امروز بارش را پیش رو خواهند داشت.

وی گفت: امروز در شمال خراسان جنوبی نیز بارش‌ها به صورت پراکنده و از نوع بهاری است؛ اما پیش‌بینی می‌شود برای نواحی شمال شرق کشور به ویژه در ارتفاعات خراسان شمالی با توجه به سرمای هوا بارش‌ها به شکل برف باشد و هوا در شمال شرق ۴ تا ۷ درجه کاهش پیدا خواهد کرد.

سرکرده افزود: پدیده غالب برای نواحی جنوبی و مرکزی وزش باد است و آب‌های جنوبی خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز امروز مواج است.

وی گفت: آسمان تهران امروز صاف ­و دمای تهران در گرم‌ترین ساعات به حدود ۱۵ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز