خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی:

جامعه امروز ما نیازمند حس همبستگی، انسجام، اخلاص و از خودگذشتگی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۸۰

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: جامعه امروز ما در برابر تهدیدات داخلی و خارجی بیش از پیش نیازمند حس همبستگی و انسجام و اخلاص و از خودگذشتگی است.

به گزارش ایلنا، علیلو در دیدار با مشاورین و نمایندگان زنان اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع‌مقدس و صداوسیمای استان گفت: زنان پرچم داران اسلام و اسوه های صبر و استقامت و ایثار همواره در تمام عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی همچون الگوی‌شان فاطمه زهرا(س) و دخترش زینب کبری(ص) که مروج نقش اثرگذار زن در جامعه اسلامی بودند نقش پررنگ و قابل توجهی داشته اند.

وی گفت: لذا امروز ما به عنوان وارثان خون آن شهیده ها و رهروان جانبازان و‌ ایثارگران و امدادگران سال‌های دفاع مقدس‌که زینب وار تا به امروز مبارزه کرده اند، تک تک وظیفه داریم با شناساندن درست و‌ واقعی ابعاد وجودی و رفتاری شخصیت آنها و بیان جلوه‌‌‌های زیبای ایثارگری و استقامت زنان و مردان اثرگذار در تاریخ این سرزمین در سلوک مومنانه و زیست انسانی نسل جوان گام‌های بلندی بر داریم.

وی افزود: ما موظف هستیم آثار و نشانه های آن عزیزان را ثبت و ضبط و احیاء کنیم و از نقش آفرینی زنان در هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری های آنان تا به امروز در راستای ترویج و نشر ارزش های والای انسانی و بازخوانی شجاعت ها و از خودگذشتگی ها و رشادت‌های شیرزنان استان و ارایه الگویی ارزنده از زن مسلمان به نسل جدید و جامعه تلاش کنیم و این رسالتی مشترک و سنگین بر عهده همه ماست.

علیلو ضمن ادای احترام و درود به روح و روان شهدای عزیز و ارزوی سلامتی و طول عمرخانواده های ارزشمند شهدا و جانبازان این استان،ضمن اعلام همکاری این دفتر برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و نشر وترویج آثار دفاع مقدس در استان تاکید کرد و اذعان داشت:جامعه امروز ما در برابر تهدیدات داخلی و خارجی بیش از پیش نیازمند حس همبستگی و انسجام و اخلاص و از خودگذشتگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز