خبرگزاری کار ایران

پوریافر خبر داد:

جابجایی ۲۳۵۰۰ نفر زائر در ایام نیمه شعبان

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۸۳۹

مدیرعامل سازمان پایانه­ های مسافربری شهرداری قم، گفت: در ایام نیمه شعبان بالغ بر ۲۳۵۰۰ نفر زائر از پایانه ­های مسافربری شهرداری قم جابه ­جا شدند.

به گزارش ایلنا از قم، رضا پوریافر مدیرعامل سازمان پایانه­‌های مسافربری شهرداری قم از جا­بجایی ۲۳۵۰۰ نفر زائر با سرویس‌دهی ۱۲۵۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی برون شهری خبر داد.

وی افزود: پارک‌سوار شمالی جهت پارک ماشین­‌های سنگین و اتوبوس آماده سازی شده بود که در این ایام تعداد ۹۳۸ دستگاه اتوبوس از خدمات پارک‌سوار بهره ­مند شد.

رضا پوریافر با اشاره به اینکه زائرین جهت تشرف به حرم مطهر به پارکسوار شمالی مراجعه می­ کردند، گفت: جهت رفاه حال ایشان هماهنگی­ های لازم با سازمان اتوبوسرانی صورت گرفت و در راستای رفاه اولیه حال زائرین ۱۲چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به صورت شبانه روزی ارائه خدمات ­ کرد؛  همچنین مجتمع خدمات رفاهی شهر در پارک‌سوار شمالی جهت رفاه زائرین و رفع مایحتاج اولیه ایشان خدمات رسانی انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان پایانه­ ها در ادامه افزود: علاوه بر ارائه خدمات در ۶ پایانه و یک پارکسوار در شهر با توجه به برگزاری مراسمات فرهنگی در پایانه مرکزی، یکسری برنامه­ های فرهنگی اعم از برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بروشور با موضوع مهدویت، توزیع بسته­ های فرهنگی و نصب برچسب­ های مهدوی بر روی اتوبوس­ها انجام شد؛ در مسجد پایانه مرکزی نیز، همه روزه همراه با نمازجماعت مراسم جشن نیمه شعبان با مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار گردید.

رضا پوریافر در پایان یادآور شد: در این ایام حدود ۳۰۰۰ نقشه راهنمای مسیر در عوارضی قم – تهران و مبادی ورودی شهر و در پارکسوار  شمالی توزیع گردید که موجب رضایت مسافران را فراهم می کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز