خبرگزاری کار ایران

اداره کل هواشناسی تهران اعلام کرد؛

پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌های استان/ وزش باد شدید توام با باران در 48ساعت آینده / کاهش 5-8 درجه‌ای دما در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۴۵۴

به گفته اداره کل هواشناسی استان تهران از بامداد فردا تا اواخر وقت سه‌شنبه-سوم اردیبهشت ماه- در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و تندباد موقتی در مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی و به شهروندان توصیه می شود در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها توقف نکنند.

به گزارش ایلنا، با فعالیت سامانه بارشی، رگبار، رعد و برق و تند باد موقتی در مناطق شمالی استان و ارتفاعات در بعضی ساعات مه و بارش برف و کولاک و احتمال تگرگ پیش‌بینی می شود.

 براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران،تا بعدازظهر سه‌شنبه بارش در ارتفاعات استان ادامه دارد، همچنین از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه در اکثر مناطق به خصوص جنوب و غرب استان در بعضی ساعات ورزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین تا روز چهارشنبه (4 اردیبهشت) نیز شاهد کاهش محسوس دما (5 تا 8 درجه) درسطح استان خواهیم بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرد، به‌دلیل لغزنگی جاده ها و کاهش دید جهت عبوراز جاده های کوهستانی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (11،21) ، (6،16) و (15، 4) درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز