خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

وزارت اطلاعات وابستگی به جناح و حزبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۹۴۹

فرماندار شهرستان آبیک گفت: وزرات اطلاعات طی 34 سال عمرخود وابستگی به هیچ جناح، حزب و گروهی نداشته و طبق منویات رهبری حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آبیک با اشاره به میلاد امام زمان (عج) و آغازهفته سربازان گمنام اظهار کرد:  در سال 64 به دستور معمار کبیر انقلاب در مجلس قانونی مصوب و وزارت اطلاعات تشکیل شد.

وی افزود: سربازان امام زمان (عج) به واقع جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در امنیت و آسایش گام برمی‌دارند تا مردم با خیال راحت و آسوده به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

فرماندار شهرستان آبیک امنیت و رفاه و آسایش کشور را مرهون 40 سال مجاهدت‌های مجاهدان در راه حق و آرمان‌های نظام و رهبری و انقلاب دانست و ادامه داد: پایه‌های امنیت کشور بر روی خون هزاران شهید و ایثارگری‌های هزاران جانباز، آزاده و ایثارگر بنا نهاده شده که استمرار آسایش و امنیت بر دوش سربازان گمنام (عج) است.

احمدپور اضافه کرد: به‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی طی 40 سال اخیر، مایه خرسندی است که در جزیره ثبات به سر می‌بریم و داعش را در سوریه و عراق از بیخ و بن برچیدیم.

وی خاطرنشان کرد: داعش قصد داشت حکومت مستقل تشکیل دهد که در برابر دفاع ایران، شکست خورد و هر حرکت و اقدامی هم که امروز علیه کشور صورت می‌گیرد نشأت گرفته از حرص و بغض نسبت به نظام است.

این مسئول اذعان کرد: وزرات اطلاعات طی 34 سال عمرخود وابستگی به هیچ جناح، حزب و گروهی نداشته و طبق احکام شرع اسلام و منویات رهبری حرکت کرده و رسالت خود را انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز