خبرگزاری کار ایران

‍‍ مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد:

تخصیص ۶۵۰ میلیارد ریال به طرح های اشتغال روستایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۸۰۷

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: از سال ۹۵ تا ۹۷ بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تفاهم نامه سه جانبه معاونت توسعه روستایی، بنیاد علوی و بانک سینا به طرح های تولیدی در روستاهای استان تخصیص یافته که قابل پرداخت در حوزه های مختلف بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اکرم نجفی گفت: حمایت از تولید و اشتغال در مناطق روستایی امسال نیز در قالب این تفاهم نامه سه جانبه ادامه می یابد.

وی بر ضرورت تخصیص تسهیلات تکمیلی به برخی از واحدهای تولیدی که هنوز به بهره برداری نرسیده اند، تاکید کرد و یادآور شد: با تغییر شرایط اقتصادی در ۶ ماهه دوم سال ۹۷، تعدادی از طرح های مورد حمایت به مرحله بهره برداری نرسیده‌اند و نیازمند دریافت تسهیلات مکمل هستند.

این مسئول اضافه کرد: به منظور ایجاد انگیزه و رغبت در سرمایه گذاران برای احداث واحدهای تولیدی در مناطق محروم، پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین در این مناطق پیشنهاد می شود تا ارایه طرح در کارگروه ملی و تصویب آن از سوی استان صورت پذیرد.

به گفته وی، حمایت از واحدهای پیشرو و دانش بنیان که علاوه بر ایجاد تولید و اشتغال، سهم ‌به سزایی در کاهش مصرف آب و مواد اولیه، کاهش آلودگی های زیست محیطی، بهره وری بالای تولید و استفاده از نیروهای متخصص و تحصیل کرده دارند، در قالب انعقاد این تفاهم‌نامه با شرایط سهل تر در سال آینده به مرحله اجرا گذاشته می شود.

حدود ۸۳۰ روستا در استان قزوین دارای سکنه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز