خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در مراسم روز ارتش بیان کرد:

ولایتمداری، افتخار بزرگ ارتش است/ ارتش مشت آهنین انقلاب در برابر زیاده خواهان است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۱۴

استاندار قزوین گفت: ارتش قهرمان در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با اقتدار از انقلاب اسلامی دفاع کرد و افتخار بزرگ ارتش، ولایی بودن آن است و در کنار ولایتمداری، نیروی عظیم مردمی را پشت سر خود دارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم گرامیداشت روز ارتش که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز ارتش بیان کرد: ارتش قهرمان نیروی عظیم الهی و مشت آهنین انقلاب در برابر زیاده خواهان است.

وی گفت: ایران به دو دلیل در طول سالهای اخیر مورد توجه و طمع قدرت های بزرگ قرار گرفته است؛ یکی موقعیت آبراه های استراتژیک و دیگری دستیابی به معادن کشور بوده که باعث تخاصم استکبار با ملت ایران شده است.

استاندار قزوین اظهار کرد: در گذشته ایران جزیره امنیت استکبار بود یعنی ایران با سرمایه ملت، امنیت خلیج فارس را برای انتقال انرژی به قدرت‌های صنعتی را تامین می‌کرد و هزینه سنگین آن را از جیب ملت می پرداختند و حضور ما در کشورهای منطقه برای حفظ امنیت انرژی این کشورها بود اما بعد از انقلاب به کشوری تبدیل شدیم که منافع استکباری و موجودیت جهان کفر و رژیم اسراییل را به خطر انداختیم.

زاهدی عنوان کرد: امروز اگر ارتش و سپاه ایران در منطقه حضور دارد و در سوریه با داعش مبارزه می‌کند به دعوت دولت رسمی و قانونی کشور سوریه بوده است اما حضور آمریکا در کشورها بدون اجازه آن کشورها بوده و این در حالی است که آنها همواره دم از حقوق بشر می زنند.

وی افزود: قدرت‌های بزرگ برای حفظ موجودیت خود، منافع و منابع کشورها را به تاراج می برند. حقوق بشر قربانی سیاست کثیف استکبار است. ارتش قهرمان در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با اقتدار از انقلاب اسلامی دفاع کرد و افتخار بزرگ ارتش، ولایی بودن آن است و در کنار ولایتمداری، نیروی عظیم مردمی را پشت سر خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز