خبرگزاری کار ایران

دادخدا سالاری خبر داد:

تشکیل تیم ویژه برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه بازار کرمان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۹۸

دادستان عمومی مرکز استان کرمان از تشکیل یک تیم مجرب و ویژه به تصدی ریاست پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از دو طلافروشی در کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، دادخدا سالاری به همراه رئیس کل دادگستری استان و فرماندهی انتظامی استان در بازدید از محل سرقت مسلحانه بازار کرمان ضمن دیدار با کسبه و شهروندان اظهار داشت: بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به این پرونده اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سارقان مسلح حرفه‌ای بوده‌اند، تصریح کرد: این تیم متشکل از کارگاهان مجرب پلیس آگاهی استان به صورت شبانه روزی در حال رصد امور و تحقیق در جهت شناسایی و دستگیری متهمان هستند و در حال حاضر سرنخ‌های خوبی کسب شده است.

دادستان کرمان هشدار داد: اشد مجازات در انتظار عاملان این حادثه خواهد بود و دستگاه قضائی با افرادی که اقدام به انجام جرایم خشن می‌نمایند به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجازات محاربه در انتظار عاملان سرقت مسلحانه از طلافروشی در بازار کرمان خواهد بود.

یدالله موحد اظهار داشت: با کمال تأسف شامگاه گذشته سه سارق که یکی از آنها مسلح بوده است با حمله به یک طلافروشی در بازار کرمان ضمن به سرقت بردن مقادیری طلا باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده‌اند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان اعلام کرد: در جریان این تیراندازی یک دستفروش کشته شده است و یکی از افراد داخل طلافروشی نیز مجروح شده و که جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

موحد خاطرنشان ساخت: بلافاصله مجموعه‌های مختلف امنیتی، انتظامی و قضائی وارد عمل شده‌اند و کار تحقیقاتی آغاز گردید و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن عاملین این جنایت شناسایی و دستگیر شوند.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان تصریح کرد: پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و با توجه به اینکه تیراندازی در بازار و اماکن عمومی به وقوع پیوسته است و موجب رعب و وحشت مردم شده است، مجازات قطعاً شدید و در حد محاربه است

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت: امیداوریم با همت و تلاش و پیگیری‌های مستمر مجموعه‌های اطلاعتی، امنیتی و نیروی انتظامی هرچه سریع‌تر دستگیر شوند وبه مجازات قانونی برسند تا مردم شاهد این باشند که حاکمیت و نظام در مقابل عوامل نا امنی و شرارت کوتاه نیامده آمد و اغماض نخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز