خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر البرز:

بیش از ۱۸ هزار نفر آموزش‌های همگانی کمک‌های اولیه را فراگرفتند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۹۶۳

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان البرز تاکید کرد: مربیان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان البرز در سال گذشته به بیش از ۱۸ هزار و ۷۵۸ هموطن مهارت‌های کمک‌های اولیه را آموزش دیدند.

به گزارش ایلنا، غلامرضا عنایت با اعلام این خبر گفت: مربیان شش شعبه هلال احمر با برگزاری ۴۴۲ دوره کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته حضوری، ۹ هزار و ۴۷۶ هموطنان را آموزش دادند.

وی افزود: بیش از ۸۵ دوره مهارت‌های داوطلبی با حضور هزار و ۸۰۱ فراگیر در شعب جمعیت هلال احمر برگزار شد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: هزار و ۵۰ نفر در کارگاه‌های آموزش کمک‌های اولیه غیر حضوری و سه هزار و ۷۸۴ تن در کارگاه‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کردند.

عنایت ادامه داد: هشت دوره کلاس ضمن خدمت ویژه کارکنان جمعیت هلال احمر سراسر استان البرز برگزار شد.

وی درخصوص برگزاری ۵۹ دوره تخصصی امداد و نجات اظهار داشت: ۳۰ دوره عمومی امداد، ۱۱ دوره عمومی نجات و ۱۸ دوره تخصصی پیش‌بیمارستانی، اسکان اضطراری، لجستیک، حمایت روانی و تغذیه، آب و بهداشت ویژه ۱۶۷۰ نجاتگر در سال ۹۷ اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز