خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی میبد خبر داد:

دستگیری 18 توزیع کننده مواد مخدر در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۷۹۶

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از دستگیری 18 توزیع کننده مواد مخدر در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد طاهر موسوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود معتادان و فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ضربتی که در تعطیلات نوروز توسط کلانتری و پاسگاه ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام گرفت، 18توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر، و بیش از 8 کیلوو 300 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه در این خصوص یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد اضافه کرد: همکاری خوب مردم در برقراری نظم و امنیت در شهرستان جای قدردانی دارد و مشارکت مردم نیز عامل اصلی برقراری نظم و امنیت است.

وی از تحویل متهمان به مراجع قضایی خبر داد و افزود: همچنین در این مدت بیش از 16 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در میبد از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

موسوی افزود: ماموران در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی 16 هزار نخ انواع سیگار خارجی که به صورت قاچاق و در مارک های مختلف عرضه می شد کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه گفت: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز