خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور مطرح کرد:

روستای جبل مستعد تبدیل‌شدن به منطقه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۵۹

معاون وزیر کشور گفت: منطقه روستایی جبل قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در حاشیه بازدید از روستای جبل واقع در منطقه شرق شهرستان اصفهان با اشاره به سیل اخیر در منطقه جبل اظهارداشت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری این منطقه بنا داریم با تدابیر ویژه بودجه گردشگری به این منطقه اختصاص دهیم. 

وی تصریح کرد: با توجه به سیل اخیر نیز درصدد هستیم تا بودجه ای برای مقاوم سازی و احیای مسیل‌های رودخانه و معابر که خطر سیل گرفتگی دارند، تخصیص دهیم. 

جمالی نژاد شفافیت در هزینه‌ها را وظیفه بخشداری و دهیاری دانست و تصریح کرد: بخشداری و دهیاری موظف هستند که در خصوص بودجه های اختصاص یافته در گذشته و آینده شفافیت داشته باشند و مسیر هزینه ها به تفکیک مشخص شود. 

وی با اذعان بر اینکه باید تمامی مردم مناطق گردشگری از درآمدهای حاصله منتفع شوند، افزود: با توجه به اینکه سیاست های کلی نظام بازگشت از شهرها به سمت روستاها برای ایجاد صنعت پاک همچون گردشگری است، باید تمامی کسانی که در این مناطق سهیم هستند از درآمدهای حاصله منتفع شوند. 

معاون وزیر کشور متذکر شد: ایجاد منطقه گردشگری باعث می شود تا رونق در روستاهایی همچون جبل ایجاد شود و با توجه به ظرفیت موجود در این مناطق بایستی این مساله به صورت جدی پیگیری شود.  

مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور در سفر به اصفهان همراه با جمعی از مسئولان استانداری از دهستان جبل بازدید کرد و موارد لازم برای اقدامات بعدی جهت بازسازی و احیا را به مدیران استان و منطقه داد.

منطقه کوهستانی روستای جبل در بخش کوهپایه واقع شرق شهرستان اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام/
داوود شیخ جبلی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز