خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور توصیه کرد:

هموطنان تا ۴۸ساعت آینده سفر نکنند/ 4 استان دارای بیشترین حوادث رانندگی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۵۳

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در بازدید از محور‌های ارتباطی استان قزوین از هموطنان خواست در ۴۸ساعت آینده سفر نکنند تا شرایط جوی پایدار شود.

به گزارش ایلنا، سردار هادیانفر اعلام کرد طی دو روز آینده که شرایط جوی برای سفر مهیا نیست، هموطنان از سفر پرهیز کنند و چنانچه به قصد تفریح قصد سفر دارند و کار اضطراری وجود ندارد، تحمل کرده تا شرایط جوی پایدار شود و میزان لغزندگی جاده‌ها به حداقل ممکن برسد تا در صورت سفر در شرایط فعلی آسیب نبینند.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی بر برخورد قاطع و بدون اغماض با رانندگان پرخطر تاکید کرد و گفت: رانندگان حادثه ساز و پرخطر تا پایان تعطیلات نوروز خودروهای‌شان در پارکینگ توقیف خواهد شد.

سردار هادیان فر با اشاره به اینکه بیشترین حوادث در ۴۸ ساعت گذشته مربوط به استان‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان و قزوین بوده است؛ بر این اساس به فرماندهان این استان‌ها تاکید شده تا برخورد‌های قانونی در این استان‌ها در برابر تخلفات رانندگی تشدید شود.

به گفته رئیس پلیس راهور ناجا خودرو‌هایی که دارای تخلفات حادثه ساز در نوروز هستند در صورت ارتکاب مجدد تخلفات حادثه ساز تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ پلیس می‌مانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز