خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۵ درصدی توان عملیاتی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در طرح نوروزی

کد خبر : ۲۶۰۸۷۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت دستگاه‌های امدادی و خدماتی در نوروز ۹۴ خبرداد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «اسکندر مومنی» در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۴ که با حضور مسئولان اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، رییس سازمان میراث فرهنگی و... برگزار شد، اظهارداشت: در اجرای این طرح از ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر از نیروهای دستگاه‌های مختلف استفاده شده و توان عملیاتی دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار نیروی راهور در این طرح به کارگیری شده است، خاطرنشان کرد: طرح نوروزی پلیس راهور از امروز رسما آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نیم میلیون نفر در طرح نوروزی سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، گفت: مانور امروز، آخرین سازماندهی‌ها برای این افراد بود و ان‌شاءالله با مشارکت مردم، تلفات حوادث رانندگی کاهش چشمگیری پیدا کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگان از رانندگان خواست ضمن پرهیز از رانندگی در شرایط خواب‌آلودگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز نیز خودداری کنند تا سفری ایمن را پشت سر بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز