خبرگزاری کار ایران

قدمگاهی خبر داد:

آماده باش نمایشگاه بین المللی مشهد جهت اسکان اضطراری و موقت زائرین

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۷۳۱

سرپرست روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد از آماده باش نمایشگاه بین المللی مشهد جهت اسکان اضطراری و موقت زائرین و شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید قاسم قدمگاهی در این رابطه گفت: با توجه به جلسه ستاد بحران و احتمال بارش شدید باران و آبگرفتگی و وقوع سیلاب در شهر مشهد و دستور آماده باش شهردار و شورای شهر مشهد جهت اسکان موقت و اضطراری زائرین و مسافرین در اماکن سرپوشیده و سوله های مناطق شهرداری و سازمان های زیرمجموعه ، نمایشگاه بین المللی مشهد با ظرفیت بیش از دوهزار خودرو در آماده باش کامل قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا با دستور محبی مدیر امور نمایشگاهی ، مدیران و پرسنل مجموعه در شرایط آماده باش می باشند و از عصر روز دوشنبه پنجم فروردین  تلاش کردند فضای سالن ها و امکانات نمایشگاه را آماده و جهت اسکان موقت و اضطراری زائرین و مسافرین شرایط را محیا کنند.

سرپرست روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد با تاکید بر هماهنگی کامل مجموعه نمایشگاه با مدیریت بحران شهرداری مشهد تصریح کرد:با توجه به شرایط بحرانی آب و هوا در کشور و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی  و شرایط خاص تعطیلات نوروزی و حضور گسترده زائرین و مسافرین در شهر مشهد مجموعه نمایشگاه بین المللی مشهد به صورت شبانه روزی آماده اسکان موقت و خدمت رسانی به زائرین حضرت رضا علیه السلام تا رفع شرایط بحرانی می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز