خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی:

مردم به شایعات توجه نکنند/ همه شرایط تحت کنترل است

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۶۹

حمیدرضا غیاثی گفت: با وجود حجم بالای بارندگی طی روزهای اخیر تمامی سدها، بندهای خاکی مدیریت شده و هدایت سرریز آب سدها صورت گرفته است و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از اراک، حمید غیاثی  با بیان اینکه وضعیت شهرها و روستاهای این استان لحظه به لحظه در حال رصد و کنترل است، اظهار کرد: مشکل خاصی در استان وجود ندارد، از شهروندان درخواست داریم به شایعات توجهی نکنند و اخبار را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری ها دنبال کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر احتمال شکسته شدن سد و وقوع سیلاب در برخی شهرها موجب ایجاد ترس در مردم شده که باید گفت همه شرایط تحت کنترل است و مشکلی در استان وجود ندارد، مردم نگران نباشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی ادامه داد:  با وجود حجم بالای بارندگی طی روزهای اخیر تمامی سدها، بندهای خاکی مدیریت شده و هدایت سرریز آب سدها صورت گرفته است.

غیاثی بیان کرد: آبگرفتگی های جز در برخی از شهرها و روستاهای استان به وجود آمد که در اسرع وقت برطرف و همه چیز به روال عادی بازگشته است.

وی گفت: جلسات ستاد کمیته مدیریت بحران برای مقابله با حوادث احتمالی چندین بار در روز تشکیل و همه درحال آماده باش هستند، ضمن اینکه ماشین آلات انتقال آب و جلوگیری از سیلاب نیز برای مقابله با حوادث احتمالی تامین شده و آماده به کارگیری هستند.

غیاثی با بیان اینکه تمامی جاده های استان مرکزی باز است، بیان داشت: به جز جاده جاسب ـ دلیجان که شرایط خاص خود را دارد، هیچ چالشی در جاده ها وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز