خبرگزاری کار ایران

توسط آستان قدس رضوی صورت گرفت؛

تسهیل رفت و آمد زائران نوروزی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۴۳۳

همزمان با ایام نوروز رفت و آمد زائران در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی تسهیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، با توجه به حضور گسترده زائران در روزهای پایانی سال با همکاری آستان قدس رضوی رفت و آمد زائران در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی تسهیل شد.

در روزهای اولیه نوروز 98، آستان قدس رضوی برای دومین سال متوالی یکصد دستگاه مینی‌بوس را برای جابه‌جایی زائران در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی قرار داده است.

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مینی‌بوس‌ها زائران را از هفت مسیر تا حرم مطهر رضوی به صورت رایگان جابه‌جا می‌کنند.

مسیر «چهارراه خسروی تا باب الجواد(ع)»، «چهارراه دانش تا میدان بیت‌المقدس»، «میدان شهدای مسجد گوهرشاد(پنجراه) تا حرم مطهر»، «میدان شهدا تا حرم مطهر»، «چهارراه مقدم طبرسی تا حرم مطهر»، «پارکینگ آستان قدس رضوی در میدان فردوسی تا حرم مطهر» و «پارکینگ انتهای خیابان مصلی تا حرم مطهر» مسیرهایی است که زائران در آن‌ها به وسیله مینی‌بوس‌ها به صورت رایگان جابه جا می‌شوند.

با هماهنگی های صورت گرفته بین آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد جابه‌جایی زائران از پارکینگ میدان فردوسی و انتهای خیابان مصلی بر عهده شهرداری است و در دیگر مسیرها، زائران با وسایل نقلیه آستان قدس رضوی جابه‌جا می‌شوند.

ساعات سرویس‌دهی وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح تا 23 است که با توجه به زمان تحویل سال، ساعت این سرویس‌دهی در 29 اسفند ماه تا ساعت 4 بامداد ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ پیش‌بینی می‌شود مشهد مقدس در نوروز 98، میزبان بیش از هشت میلیون زائر از اقصی نقاط ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز