خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی خبر داد:

ترافیک در محور تهران- فیروزکوه نیمه سنگین است/ بارش برف و باران در 15 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۵۴۴

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز- دوشنبه 27اسفندماه- را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی  اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور تهران- فیروزکوه حدفاصل دماوند تا سربندان و آزادراه کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلارک نیمه سنگین است.

وی افزود: در استان‌های اصفهان، سمنان و مازندران بارش برف و در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، قزوین، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، همدان، کرمانشاه، گلستان و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد:برای تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی افزود: محور‌های شریانی بدره - دره شهر واقع در استان ایلام، رودبار-ایرانشهر، طبس-بشرویه و ساری-کیاسر مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده، قدیم بستان - چذابه، کوهرنگ - مسجدسلیمان و خوانسار-بویین میاندشت تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز