خبرگزاری کار ایران

خلیل عبدالهی:

کارگران رزمی‌کار البرزی نائب‌قهرمان کشور هستند/ فعالیت هیئت اتومبیلرانی قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۱۱

رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز میزبانی از مسابقات ورزش‌های رزمی کارگران کشور در استان را یکی از شاخص‌ترین اقدامات سال ۹۷ برشمرد.

به گزارش ایلنا، خلیل عبداللهی امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش کارگران البرز گفت: در سطح استانی، هیئت ورزش کارگری ۳۰ مسابقه و برنامه را برگزار کرده و مشارکت کارگران و خانواده آنها بسیار پررنگ بوده است.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان البرز مدال‌آوری‌های سال ۹۷ را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مجموع اعزام ها و میزبانی از مسابقات کشوری کارگران ۲۱ مدال رنگارنگ نصیب ورزشکاران و تیم های البرز شده است که از مهمترین آنها می‌توان به‌عنوان سومی والیبال، دومی دارت و ورزش‌های رزمی اشاره کرد.

عبداللهی میزبانی از مسابقات ورزش‌های رزمی کارگران کشور در البرز را یکی از شاخص ترین اقدامات سال ۹۷ برشمرد و گفت: در این رویداد میزبان ۲۱۰ ورزشکار بودیم و با کسب ۶ مدال عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردیم.

این مسئول استانی، انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی را از فعال‌ترین انجمن‌های ورزش کارگری البرز یاد کرد و گفت: سال ٩٨ بیش از پیش این رشته مهیج را حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان افزایش تیم‌های حاضر در لیگ‌های ورزشی کارگران استان، بهره‌وری بالا از فضاهای ورزشی موجود و توسعه ورزش در واحدهای تولیدی استان را از دیگر دستاوردهای سال ۹۷ دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز