خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

زمین‌های معوض شهرداری در بردسکن با گذشت 5 سال همچنان بلاتکلیف است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۶۳

رئیس شورای‌شهر بردسکن گفت: 20 قطعه زمین معوض شهرداری که به مردم واگذار شده با گذشت 5 سال همچنان بلاتکلیف است.

علی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: علی‌رغم پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جلسات متعددی که در مرکز استان گرفته شده این مهم هنوز  به نتیجه ای نرسیده است.

وی اظهار داشت: این تعداد قطعه زمین از محل 10 درصدی واگذاری اراضی توسط مسکن و شهرسازی بوده که شهرداری در آن زمان 20 قطعه بیشتر زمین گرفته و شهردار وقت به دلایلی توافقنامه مربوطه را امضا نکرده و این موضوع  همچنان بی نتیجه باقی مانده که امید است با سفر استاندار این مهم هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی به نیمه‌تمام رها شدن پروژه کنار گذر بردسکن با گذشت 15 سال  اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بردسکن در سال 74 به شهرستان ارتقاء پیدا کرده است متاسفانه فاقد کنار گذر است.

رئیس شورای‌شهر بردسکن عنوان کرد: به خاطر نبود کنار گذر تمامی وسائط نقلیه سنگینی که از سمت استان‌های جنوبی کشور و یا از مشهد و استان‌های شمالی قصد عبور از این شهر را دارند از خیابان‌های شهید یوسفی، فجر و از بولوارهای 13 آبان و قدس تردد می‌کنند که سالانه میلیاردها تومان به زیرساخت‌های درون شهری خسارت وارد می‌شود.

وی اظهارداشت: قریب به 80 درصد این پروژه عملیات زیرسازی آن انجام شده و این مدت  تاکنون مدیران کشوری و استانی ازاین پروژه بازدید کرده‌اند ولی تاکنون قول‌های آنها عملیاتی نشده و این پروژه همچنان نیمه‌تمام رها شده است.

صابری به پروژه دوبانده کردن محور  شادمهر به بردسکن و تا انابد اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز نیمه تمام رها شده و با گذشت یک‌سال قطعه 5 کیلومتری بردسکن تا روستای شفیع‌آباد که به پیمانکاری واگذار شده تکمیل نشده است.

وی اظهارداشت: متاسفانه این پروژه به یک شعار تبلیغاتی برای کاندیداهای نمایندگان مجلس تبدیل شده و فقط هنگام تبلیغات انتخاباتی به آن پرداخته می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه قرار است استاندار خراسان رضوی در آینده نزدیک به شهرستان بردسکن سفر کند امید است با سفر وی از نزدیک این مطالبات به حق مردم جامعه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز