خبرگزاری کار ایران

دادستان بردسکن اعلام کرد:

برخورد جدی با واحدهای صنفی که مواد محترقه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۵۴۰

دادستان بردسکن در آستانه چهارشنبه سوری گفت: دراین رابطه تدابیر لازم اتخاذ و گشت های مشترکی فعال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، احمد فرزانه از خانواده‌ها خواست مواظب فرزندان خود باشند و آنها را تحت کنترل خود قرار دهند که حوادث ناگواری برای آنها رخ ندهد.

وی عنوان کرد: با همکاری اداره صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف و نیروی انتظامی  واحدهای صنفی بازرسی و درصورت مشاهده کوچک ترین  مواد محترقه با آنها برخورد خواهد شد.

وی همچنین گفت: رانندگانی که در چهارشنبه سوری ایجاد مزاحمت داشته باشند و  باعث اخلال در نظم عمومی شوند وسیله نقلیه آنها توقیف و تا بعداز تعطیلات نوروزی در پارکینگ خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتقال خروج و ورود دام از یک استان به استان دیگر منوط به اخذ مجوز از شبکه دامپزشکی است، گفت: درحال حاضر خروج  دام‌های مولد از شهرستان ممنوع است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده انتقال هر گونه دام قاچاق زنده مراتب را به پلیس اعلام تا با متخلفان برخورد شود.

دادستان بردسکن از مردم خواست در صورت هر گونه کم‌فروشی یا گران‌فروشی در جایگاه‌های سوخت، نانوایی‌ها و دیگر صنوف موضوع را بلافاصله گزارش دهند تا دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم وارد عمل شده و با متخلفان طبق قانون برخورد کند.

فرزانه هشدارها و تذکراتی نیز به مدیران ادارات داشت و گفت: با توجه به تهدیداتی که توسط معاندان نظام می‌شود برای جلوگیری از هر گونه تخریب و آتش‌سوزی مدیران ادارات به هیچ عنوان حق ندارند وسایل دولتی را در معابر عمومی رها کنند.

دادستان بردسکن  از روسای ادارات خواست با توجه به تعطیلات نوروزی برای جلوگیری از وقوع هر گونه جرم تمامی جوانب امنیتی را مورد توجه قرار دهند و مجموعه مدیریتی خود را به خوبی کنترل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز