خبرگزاری کار ایران

کلایی شهردار مشهد :

منابع مشهد باید صرف مشهد شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۲۷۶

شهردار مشهد گفت : شهر مشهد مستعدترین شهر در همکاری و همراهی در راستای توسعه شهری است که از این نقطه قوت بهره برداری نشده است .

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد شهردار مشهد در نشست با رسانه‌ها عنوان کرد منابع درآمدی مشهد میبایست با توجه به نیاز خود مشهد در همین شهر صرف شود.

وی افزود :مشوق‌های سرمایه‌گذاری اعم از داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاران کافی نیست که چشم انداز مطلوب و بهینه‌ای باید ترسیم تا با یک هدف واحد با بهره گیری الگوی همکاری آن را محقق کنیم . 

وی تاکید کرد در حال حاضر سرمایه‌گذاری توسط تجار افغانی  در مشهد بالغ بر ۱۵هزار میلیارد تومان بوده که عمدتا در بخش هتل ومراکز اقامتی صورت گرفته  و رغبتی بجز بازرگانی برای سرمایگذاری در سایر بخشهای شهری توسط این سرمایه‌گذاران نیست .

وی تصریح کرد شهر مشهد مستعدترین شهردر همکاری و همراهی در راستای توسعه شهریست که از این نقطه قوت بهره برداری نشده است . 

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در همکاری‌های بین‌المللی گفت:  استفاده از ظرفیت دیپلماسی شهری در جهت رونق ، رشد و توسعه همواره مدنظر بوده که حضور در مجامع بین المللی جهانی و بویژه کشورهای جهان اسلام در همین راستا صورت گرفته است .

وی افزود همچنین در طی سال گذشته بالغ بر ۴میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگر خارجی که از این تعداد بیش از دو میلیون نفر زائران عراقی بوده اند علاوه  بر زیارت امام هشتم از اماکن سیاحتی و تفریحی مشهد استفاده کرده اند . 

کلایی همچنین گفت : ارائه خدمات مطلوب و بهینه به این افراد و همیهنان ایرانی نیاز به پشتوانه و همکاری متعدد بین بخشی است که فقط شهرداری در حال حاضر بالغ بر ۲۶هزار نیروی مستقیم و غیرمستقیم بکار گمارده تا همه زائران و مجاوران بتوانند شهری پاکیزه ایده ال و با طراوت را مشاهده کنند . 

وی  در خصوص هزینه کرد منابع و بودجه گفت : رویکرد ما در حال حاضر وبویژه سال آینده  براساس رای و نقطه نظرات مردم خواهد بود که درحقیقت زمینه نشاط و هویت بخشی به مردم  در اداره شهر خواهد بود .

شهردار مشهد با اشاره به ایام تعطیلی عید سال نو گفت در راستای ارائه خدمات بهینه و فراهم شدن زمینه آسایش مردم ۸هزار و ۵۰۰  پارکینگ موقت خودروی جدید در اطراف حرم پیش بینی وآماده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز