خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد :

‌مدیریت شهری در راه پیشرفت فوتبال مشهد از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۳۷

شهردار مشهد گفت: شهرداری در راستای توسعه و پیشرفت فوتبال مشهد از کمکی دریغ نخواهد کرد.

محمدرضا کلائی در دیدار با مالک باشگاه پدیده شهر خودرو و اعضای هیات مدیره این باشگاه اظهار داشت: خوشحالیم که تیم پدیده شهر خودرو با کسب نتایج خوبش توانسته است نشاط و شور اجتماعی خاصی را به مردم مشهد تزریق کند.

وی ادامه داد: با توجه به مشخص شدن قطعی مالکیت باشگاه و در دست گرفتن سکان آن توسط حمیداوی و مجموعه شهر خودرو خوشبختانه اطلاع داریم که شرایط این تیم نیژ بسیار بهبود پیدا کرده است و می توانیم بگوییم با نتایجی که کسب شده انشالله این تیم می تواند درادامه به لطف خدا و عنایت امام رضا(ع)، آرزوی دیرینه مردم مشهد یعنی کسب سهمیه آسیایی را محقق و بر آورده سازد، هر چند که هنوز هم راهی سخت و طولانی باقی مانده است.

شهردار مشهد افزود: فوتبال به عنوان ورزشی احساسی که بسیاری از جوانان را درگیر کرده، نیازمند توجه و همکاری همگانی است.

وی با بیان اینکه توسعه در بحث زیرساخت و برنامه‌ریزی برای این تیم بسیار حائز اهمیت است، افزود: کلینیک باشگاه و زمین چمن تمرین از موضوعات مهمی است که باید باشگاه پدیده مدنظر قرار دهد.

کلائی با شاره به اینکه برای تیم فوتبال پدیده زحمت زیادی کشیده شده است، افزود: امیدوراریم باشگاه پدیده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در مشهد به خوبی استفاده کند و در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی به خصوص جوانان مشهدی موثر باشد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: ما از هیچ کمک و امکاناتی در پیشرفت این تیم دریغ نخواهیم کرد و خواستار این هستیم که تیم فوتبال پدیده سهمیه حضور در جام باشگاه‌های آسیایی را کسب کند.

وی ادامه داد: امیدواریم باشگاه پدیده نیز بتواند در امر استعدادیابی فعالیت جدی تری انجام دهد، هر چند که تیم های پایه این باشگاه نیز نتایج خوبی را گرفتند.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو نیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت‌های شهرداری مشهد اظهار کرد: از روزی که وارد این باشگاه شدم کاملا حس کرده ام که اگر شهرداری مشهد حمایتی از این تیم انجام نمی داد، امروز اصلا نامی از این تیم وجود نداشت.

وی افزود: خوشبختانه نگاه ویژه شهرداری و شورای شهر مشهد به مقوله ورزش، سبب شده تا نشاط اجتماعی در بین مردم مشهد افزایش یابد. باشگاه پدیده واقعا از کمک‌های صورت‌گرفته توسط شهرداری و شورای شهر مشهد به این تیم، تشکر می کند.

حمیداوی خطاب به شهردار مشهد اظهار کرد: از روز اول ورودمان به این باشگاه همه دستگاه ها نگاه حمایتی خود را داشته اند. در این بین اداره کل ورزش و جوانان و استانداری وحوزه اقتصادی این نهاد واقعا دست ما را به گرمی فشرده اند. در حال حاضر نیز با حمایت شما در شهرداری و در کنار یکدیگر به عنوان نماینده فوتبال شهر مشهد تلاش می کنیم تا به موفقیت های بیشتری دست یابیم و دل مردم مشهد را شاد کنیم.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو افزود: برای اینکه به تیم های پایه بیشتر از قبل توجه داشته باشیم نیازمند یک کمپ اختصاصی برای این باشگاه هستیم که با رایزنی با مسئولان شهری و استانی به دنبال تخصیص یک زمین می باشیم تا بتوانیم کار احداث این کمپ را به سرعت آغاز و به نتیجه برسانیم و انشالله دیگر مشکلی برای کمبود زمین نداشته باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز