خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان:

شهرداری سهم نیم‌درصدی کتابخانه‌ها را پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۴۸۵

سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان گفت: تخصیص‌های لازم برای تکمیل کتابخانه‌های استان پرداخت شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، قاسم ولی‌زاده در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان که در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از شورای شهر و شهرداری‌ها انتظار می‌رود که از وجهه فرهنگی و اجتماعی خود در پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها در راستای تقویت این نهاد استفاده کنند.

وی افزود: سهم نیم درصدی کتابخانه‌های استانی موضوعی قانونی است و امیدواریم شهرداری‌ها نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه کتابخانه پارک شهر خرم‌آباد در گذشته تخریب شد، بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز کتابخانه جدیدی جایگزین آن نشده لازم است شهرداری این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی به بحث مطالعه مفید و تاثیر آن در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: افراد برجسته جامعه که منشأ خدمات هستند و در بهبود وضعیت جامعه نقش بسزایی دارند عمدتاً اهل مطالعه‌اند چراکه دانش، فهم و بصیرت از طریق مطالعه کسب می‌شود.

ولی‌زاده بیان کرد: ایجاد زیرساخت و بستر مناسب برای مطالعه رده‌های سنی مختلف جامعه نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های محوری است.

وی افزود: باید پیگیری شود که تخصیص‌های لازم از مرکز برای تکمیل کتابخانه‌های استان به این نهاد اختصاص داده شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از اعتماد استاندار نسبت به سپردن این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رسانه‌ها، احزاب، موسسات فرهنگی و هنری و شخصیت‌های برجسته استانی که ابراز محبت فرمودند سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم انتظارات مردم استان را در این پست خطیر در راستای توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی برآورده کنم.

انتهای پیام/
آرزو دیناروند
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز