خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بردسکن اعلام کرد:

اجرای طرح ترسیب کربن در راستای اجرایی شدن مثلث اقتصادی و توسعه پایدار

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۹۶۱

سرپرست فرمانداری بردسکن اجرایی شدن طرح ترسیب کربن را با هدف تحقق مثلث اقتصادی و طرح توسعه پایدار اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از بردسکن، ابراهیم قاسم پور در جلسه توجیهی ترسیب کربن که با حضور معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی و دهیاران و شوراهای اسلامی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: اجرای طرح ترسیب کربن از طرحهای بسیار مهم و موفق در جلب مشارکت مردم در فرآیند بیابانزدایی، تثبیت عرصه های منابع طبیعی و ماندگاری در مناطق روستایی محسوب می شود.

وی افزود: اجرای طرح ترسیب کربن می تواند شرایط را در  محقق شدن مثلث اقتصادی و توسعه پایدار منطقه  تسهیل کند. با اجرای این طرح مدیریت اقتصادی به منظور ارتقاء معیشت اقتصادی  با محوریت اقتصاد مردم محور  صورت خواهد گرفت و با ایجاد صندوق های خرد مدیریت اقتصاد به خود مردم واگذار می شود. 

سرپرست فرمانداری بردسکن از مشخص شدن معین های اقتصادی  دراین شهرستان خبرداد و گفت: در سفر آتی استاندار به شهرستان با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی این معین ها در تفاهم نامه ای مشخص خواهد شد و در قالب یک شناسنامه توسعه این معین ها با مشارکت مردم طرح مثلث اقتصادی را اجرایی خواهند کرد.

قاسم‌پور شهرستان بردسکن را یکی از مناطق استان در اجرای طرح ترسیب کربن اعلام کرد و گفت:  امید است سال آینده بتوانیم از محل اعتبارات استانی برای طرح مطالعاتی این پروژه اعتباراتی تخصیص داده شود.

وی بردسکن را در حوزه گیاهان دارویی یکی از مناطق مستعد در استان دانست و گفت: برخی گونه‌های گیاهی که در بردسکن وجود دارد در استان و کشور منحصر به فرد است و می‌تواند اقتصاد مردم منطقه را متحول کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز