خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کشاورزان متضرر کرمانی حاضرند بیمه‌شان به صورت اقساط پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۴۰

رئیس خانه کشاورز شهرستان بهرمان گفت: کشاورزان متضرر کرمانی حاضرند بیمه‌شان به صورت اقساط پرداخت شود.

محمد رضا صفریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره بیمه باغات پسته در کرمان گفت: جلسه‌ای طی روزهای گذشته با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استان با حضور محمد طهماسبی معاون وزیر در امور باغبانی و احمد خانی عضو خانه کشاورز استان در تهران برگزار شد.

وی افزود: نتیجه این جلسه این‌گونه اعلام شد که باید بیمه پایه به کشاورزان پرداخت شود و امیدواریم دولت به قولش عمل کرده و این بیمه را پرداخت کند چرا که مسئولان اعلام کرده‌اند دولت پولی ندارد که به کشاورزان  بپردازد.

رئیس خانه کشاورز شهرستان بهرمان در ادامه عنوان کرد: اداره بیمه باید به هر هکتار از باغات متضرر 8 میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان بپردازد و اگر بخواهیم در سطح استان این مشکل را بررسی کنیم چیزی حدود 100 هزار هکتار می شود.

وی اضافه کرد: کشاورزان متضرر حتی حاضرند که این بیمه به صورت اقساط به آنها پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از 84 هزار هکتار باغات پسته در شهرستان رفسنجان و اطراف آن در حال حاضر 4 هزار هکتار بر اثر خشکسالی و بی‌آبی از بین رفتند و متاسفانه طلای سبز ایران امسال دچار بحران شد و طبق گفته رئیس خانه کشاورز بهرمان 98 درصد از باغات پسته این استان از بین رفت و محصولی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز